مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-26اقتصادي

اتخاذ سیاست های دسترسی به برق ارزان قیمت برای خودرو و موتور برقی


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد مزرعه های سولار برای تامین برق و اتخاذ سیاست های دسترسی به برق ارزان قیمت برای خودرو و موتور برقی تأکید کرد.

- رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد مزرعه های سولار برای تامین برق و اتخاذ سیاست های دسترسی به برق ارزان قیمت برای خودرو و موتور برقی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی صبح امروز پس از استماع گزارش مدیرعامل برق تهران با بیان این که شاهد قطع روشنایی معابر هستیم، اظهارکرد: این در حالی است که براساس آمار 0.

055 درصد برق مصرفی برای روشنایی معابر است و این عدد آنقدر کم است که خطرات قطع برق بیشتر از آن است.

وی با بیان این که قطع برق باعث بروز ترافیک، تصادفات و کاهش امنیت می شود، گفت: قطع برق تقاطع ها و چراغ های راهنمایی نیز سبب بروز ترافیک و بهم پیچیدگی خودروها می شود و معمولا مردم پشت ترافیک معابر می مانند در حالی که می توان دو پست برق تعبیه کرد که با قطع یکی از این پست ها، دیگری فعالیت کند؛ اما باید اداره برق نظارت داشته باشد که این پست ها از منابع متفاوت تغذیه شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این که در مورد موتور و خودروی برقی دچار چرخه معیوب شده ایم، تصریح کرد: اگر فردی بخواهد موتور یا خودروی برقی استفاده کند از سویی قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ سیاست های دسترسی به برق ارزان قیمت برای خودرو و موتور برقی

اتخاذ سیاست های دسترسی به برق ارزان قیمت برای خودرو و موتور برقی