مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-26دانش

ایران در میان 4 کشور تولیدکننده ماده اولیه داروی باروری قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ علی دسترس مدیرعامل شرکت دانش بنیان طاها ، با اشاره به فرآیند تولید فرآورده هورمونی ایران ساخت برای کمک به باروری بانوان گفت: - مکمل دارویی بارداری یکی از لازمه های تولید فرآورده های دارویی این حوزه است و نقش مهمی در باروری ایفا می کند، محصولی که اکنون، ایران ساخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ علی دسترس مدیرعامل شرکت دانش بنیان طاها ، با اشاره به فرآیند تولید فرآورده هورمونی ایران ساخت برای کمک به باروری بانوان گفت: آن چه در داروی پروژسترون دنبال می کنیم، ماده اولیه و هم محصول نهایی است.

دارویی که برای جلوگیری از سقط رحم از هفته ششم بارداری استفاده می شود.

تجویز مکمل پروژسترون بنا به دلایلی از جمله ناتوانی بدن در تولید این هورمون صورت می گیرد، رابطه ای حیاتی بین ترشح این هورمون و بارداری وجود دارد، به طوری که تمام بانوانی که تمایل به بارداری دارند به پروژسترون برای آماده سازی رحم و جایگزینی سلول نیاز دارند.

ایران در جمع 4 کشور تولیدکننده ماده اولیه پروژستروندارویی که در ایران تولید می شود، کاملا بومی و قابل رقابت با محصولات مشابه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در میان 4 کشور تولیدکننده ماده اولیه داروی باروری قرار گرفت

ایران در میان 4 کشور تولیدکننده ماده اولیه داروی باروری قرار گرفت