مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-26اقتصادي

پرداخت 140 میلیارد تومان به مبتلایان کرونا در فارس


مدیرکل بیمه سلامت فارس اعلام کرد که از ابتدای شیوع همه گیری کووید-19، به بیمه شدگان این سازمان در سطح استان بابت درمان کرونا بالغ بر 140 میلیارد تومان پرداخت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بیمه سلامت فارس اعلام کرد که از ابتدای شیوع همه گیری کووید-19، به بیمه شدگان این سازمان در سطح استان بابت درمان کرونا بالغ بر 140 میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرهاد لطفی سه شنبه چهارم آبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سوم آبانماه سال 1373 قانون بیمه همگانی سلامت تصویب و به موجب آن سازمان متبوع شکل گرفت و اکنون 27 سال از شکل گیری آن زمان می گذرد.

او با بیان اینکه هدف از تشکیل این ساختار، ادغام صندوق های مختلف بیمه ای بود، افزود: سوم تا نهم آبانماه در تقویم تحت عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و هر ساله به این مناسبت ویژه برنامه هایی برگزار می شود.

مدیرکل بیمه سلامت فارس همچنین پوشش همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان، سازمان الکترونیک و هوشمندسازی، پزشک خانواده و نظام ارجاع، پیشگیری، فرهنگسازی و آموزش، تجمیع منابع و خرید راهبردی و مشارکت های اجتماعی و تکریم شرکای کاری را از جمله روز شمارهای اعلامی این هفته عنوان کرد.

لطفی با بیان اینکه باید نوع تخصیص منابع بیمه ای به گونه ای باشد که به افراد بیمارتر کمک شود، گفت: یکی از مواردی که به مردم فشار می آورد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 140 میلیارد تومان به مبتلایان کرونا در فارس

پرداخت 140 میلیارد تومان به مبتلایان کرونا در فارس