مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-26سياسي

نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران روزآمد شود


عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در مدت زمان کوتاهی نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران را با بکارگیری تجربیات گذشته روزآمد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر قائمی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود که به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی ایراد شد، گفت: روز اول آبان هر سال در تقویم کشور ما مقارن با روز آمار و برنامه ریزی است و بدون شک توسعه در هر یک از ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… بدون در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق، جامع و به روز و همچنین یک نظام جامع برنامه ریزی کارآمد و اثربخش امری غیر ممکن و دست نیافتنی است.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات یکی از اجزای اصلی و ضروری برای برنامه ریزی، تصمیم گیری ها و ارزیابی عملکردهای سطوح مختلف مدیریت در هر سازمانی است گفت: سیاست گذاران، برنامه ریزان و کارشناسان برای تدوین راهبردها، سیاستگذاری و تعیین خط مشی، برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی و هدایت برنامه ها به داده های آماری نیاز دارند.

وی گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سازمان تجارت جهانی در سال 2018 از میان 173 کشور میان پایداری مؤلفه های توسعه اقتصادی کشورها و میزان دارایی های آماری و اطلاعاتی و بکارگیری آنها در برنامه ریزی های خرد و کلان اقتصاد داخلی و بین المللی رابطه ای مستقیم برقرار است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران روزآمد شود

نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران روزآمد شود