مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-26سياسي

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد


درهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت رفت وآمدها، تعدادی از آنها، از جمله موزه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتتاح شدند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران پس از انتشار این خبر، با تاکید بر لزوم بازدید جوانان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تأثیر آن بر نسل امروز گفت: ارائه موفقیت ها، آثار هنری، علمی، نظامی، پیشرفت های دفاع مقدس برای هر کشوری از ابزارهای حفظ تاریخ محسوب می شود.

وی حفظ آثار دفاع مقدس را یکی از لزومات حفظ تاریخ دانست و افزود: در حقیقت ارائه موفقیت ها به نوعی شناسنامه و عزت و آبرو برای کشور محسوب می شود، که باید حفظ شود.

در حقیقت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل ظرفیتی که این مکان دارد، رموز پیروزی، مقاومت، صبر، ایثار و فداکاری را در میان جوانان یادآوری و بیدار نگه می دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: تقویت روحیه ایثار و مقاومت از جمله آثار بازدید جوانان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

به عبارت دیگر بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سهم به سزایی در مقاومت و خودباوری جوانان در برابر بیگانگان دارد و آنها را توانمند بار می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد