مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26بين الملل

تبریک رؤسای جمهور کشورهای همسایه به «میرضیایف»


رؤسای جمهور برخی کشورها پیروزی «میرضیایف» در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان را تبریک و برای وی موفقیت های بزرگ آرزو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، رؤسای جمهور برخی کشورها پیروزی میرضیایف در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان را تبریک و برای وی موفقیت های بزرگ آرزو کردند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در گفت و گوی تلفنی با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و برای مردم دوست ازبک موفقیت های بزرگ، رفاه و شکوفایی آرزو کرد.

در چارچوب این تماس تلفنی، توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه شراکت و هم پیمانی راهبردی و همچنین برنامه دیدارها در سطح عالی بررسی شد.

روسای جمهور برای گسترش همکاری های در زمینه های اقتصادی و بازرگانی و سرمایه گذاری از جمله تنظیم طرح های اولویت دار و برنامه های تعاونی در چارچوب نشست قریب الوقوع کمیسیون مشترک بین دولتی توجه خاص کردند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه نیز در گفت وگوی تلفنی با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و تاکید کرد که نتایج رای دهی بار دیگر نشان دهنده حمایت گسترده مردم کشور از اصلاحات در دست انجام در این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رؤسای جمهور کشورهای همسایه به «میرضیایف»

تبریک رؤسای جمهور کشورهای همسایه به «میرضیایف»