مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26سياسي

تشریح برنامه های 13 آبان در ورامین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به تشریح برنامه های 13 آبان در ورامین اشاره کرد و گفت: هزاران نفر از مردم ورامین پس از تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 در مقابل سفارت آمریکا در تهران حاضر شده و حمایت خود را از حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان استان تهران صبح سه شنبه 4 آبان ماه، با تشریح برنامه های گرامیداشت یوم الله 13 آبان شهرستان ورامین اظهار کرد: در 13 آبان، حوادث و اتفاقات مهمی رخ داده است که از جمله می توان به تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد.

امام جمعه موقت ورامین به نقش مردم ورامین در حمایت از تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: هزاران نفر از مردم ورامین پس از تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 در مقابل سفارت آمریکا در تهران حاضر شده و حمایت خود را از حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند و این حرکت ماندگار مردم ورامین، اوج بصیرت و لحظه شناسی مردم این خطه را به نمایش گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در سال های گذشته تصور بر این بود که 13 آبان، روز دانش آموز است اما این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های 13 آبان در ورامین

تشریح برنامه های 13 آبان در ورامین