مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26دانش

تصویب همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان


رییس دانشگاه فرهنگیان از تصویب همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی این دانشگاه در جلسه هیات امنا خبر داد و گفت: برای اجرای حکم همسان سازی به تایید سازمان برنامه و بودجه و تعیین محل اعتبار نیاز داریم.

- رییس دانشگاه فرهنگیان از تصویب همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی این دانشگاه در جلسه هیات امنا خبر داد و گفت: برای اجرای حکم همسان سازی به تایید سازمان برنامه و بودجه و تعیین محل اعتبار نیاز داریم.

دکتر حسین خنیفر ضمن اعلام این خبر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بحث همسان سازی حقوق اساتید، بحث عام دانشگاه ها است و مصوبه ای است که تقریبا می شود گفت در دولت های قبل نیز مطرح بوده است ولی متاسفانه به هنگام اجرایی شدن، برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه های فرهنگیان، شهید رجایی، پژوهشگاه تعلیم تربیت و سازمان پژوهش از همسان سازی مستثنی شدند.

وی با بیان اینکه ما حدودا 80 هزار عضو هیات علمی در کشور داریم که همسان سازی تقریبا شامل همه آن ها شد، گفت: زمانی که اعمال قانون همسان سازی به اساتید دانشگاه های فرهنگیان، شهید رجایی، پژوهشگاه تعلیم تربیت و سازمان پژوهش رسید، قانون متوقف شد و گفتند چون این دانشگاه ها زیر نظر وزارت علوم نیستند، مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

تصویب همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان