مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-26سياسي

دستور رییس قوه قضاییه برای تشکیل کارگروه آسیب شناسی پرونده های مهم اقتصادی


رییس قوه قضاییه با اعلام آمادگی دستگاه قضا برای هماهنگی و همکاری بیشتر با دولت در جهت حل مشکلات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن دستور داد کارگروه مشترکی برای آسیب شناسی پرونده های مهم اقتصادی موجود تشکیل شود.

- رییس قوه قضاییه با اعلام آمادگی دستگاه قضا برای هماهنگی و همکاری بیشتر با دولت در جهت حل مشکلات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن دستور داد کارگروه مشترکی برای آسیب شناسی پرونده های مهم اقتصادی موجود تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست تخصصی بررسی آسیب های واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی که با حضور وزرای اقتصادی دولت و مقامات عالی قضایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن به طور جد اقتصاد کشور ما را هدف قرار داده و امید بسته که از طریق فشار اقتصادی برای نظام و مردم عزیز ما مشکل آفرینی کند.

محسنی اژه ای افزود: باید متناسب با اهمیت اقتصاد و اهمیت شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم با ابتکار و خلاقیت و اصلاح ساختارها و تغییر قوانین متناسب با این شرایط در جهت مقام سازی اقتصاد گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ساختار، قوانین و مقررات و مصوبات مربوط به دهه های گذشته پاسخگوی نیازها و مقتضیات امروز کشور نیست و باید با همفکری همه بخش های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس قوه قضاییه برای تشکیل کارگروه آسیب شناسی پرونده های مهم اقتصادی

دستور رییس قوه قضاییه برای تشکیل کارگروه آسیب شناسی پرونده های مهم اقتصادی