مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-26بين الملل

نامه آمریکایی های زندانی در خارج از این کشور به بایدن


بستگان بیش از 24 آمریکایی محبوس در خارج از این کشور در نامه ای به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفتند که از نظر آنها تعهد دولت وی برای بازگرداندن عزیزانشان به خانه زیر سوال است.

- بستگان بیش از 24 آمریکایی محبوس در خارج از این کشور در نامه ای به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفتند که از نظر آنها تعهد دولت وی برای بازگرداندن عزیزانشان به خانه زیر سوال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، اعضای خانواده این آمریکایی های زندانی در خارج از این کشور شکایت کرده اند که به نظر می رسد دولت بایدن چنان درگیر فرآیندهای دشوار یا بحث های سیاستی شده که جلوی بازگشت عزیزانمان به خانه را گرفته و ما را از آنچه که شما میتوانید برای کمک به ما انجام دهید یا آنچه که نمی توانید انجام دهید بی خبر گذاشته است.

در این نامه آمده است: باید به ما نشان داده شود که وعده های دولت شما برای اولویت دادن به بازگرداندن اعضای خانواده ما توخالی نبوده اند.

اکنون زمان عمل است.

اکنون ما نیاز داریم که شما هموطنان آمریکایی خود را به خانه بازگردانید.

این نامه منعکس کننده نگرانی های فزاینده در جامعه اعضای خانواده گروگانهای آمریکایی است مبنی بر اینکه دستور کار سیاست خارجی دولت بایدن به آزادی گروگان ها اولویت نمی دهد، و اینکه اقدامات حقوقی و سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه آمریکایی های زندانی در خارج از این کشور به بایدن

نامه آمریکایی های زندانی در خارج از این کشور به بایدن