مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26ورزشي

بی توجهی شهرداری به هوشمندسازی مشارکت های مردمی و تشویق شهروندان


عضو شورای شهر در تذکری به شهردار تهران در خواست کرد با پیگیری فوری توسعه طرح شهروند هوشمند و برخورداری عدالت محور و خدمات حمل و نقل عمومی، و .

- ، احمد صادقی عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر نسبت به عدم اجرا و اقدام مصوبه هوشمندسازی ثبت مشارکت ها و نحوه تشویق شهروندان تذکر داد و گفت: بیش از 8 ماه از ابلاغ مصوبه هوشمندسازی ثبت مشارکت ها و نحوه تشویق شهروندان می گذرد و باید بانک اطلاعات شهروندی در درگاه تهران من بر مبنای تشویق خود اظهاری و تجمیع بانک ها ی خدمات تفریحی اجتماعی و فرهنگی توسعه یافت و هر ماه نیز یک خدمت جدید با اولویت خدمات حمل و نقل عمومی و پاک، ورزشی، تفریحی و فرهنگی ارائه شده و مشارکت و اظهار نظر شهروندان از طریق پروفایلشان ممکن می شد اما این مهم صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس باید امکان فعالیت های باشگاه های علاقه مندی چون سلامت و باغات فراهم شود و تاکنون هیچ اقدامی نشده و یا به شورا گزارش داده نشده است.

صادقی در ادامه توضیح داد طبق ماده سوم این طرح معاونت مالی اقتصادی و شهری موظف شده لایحه مدل تشویقی شهروندان مشارکت جو و کم برخوردار را برای مشارکت تشویقی و مبتنی بر پرداخت اعتباری ناشی از ثبت اطلاعات شهروندی برای پرداخت عوارض و برخورداری تسهیلات داشته باشد که اقدامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری به هوشمندسازی مشارکت های مردمی و تشویق شهروندان

بی توجهی شهرداری به هوشمندسازی مشارکت های مردمی و تشویق شهروندان