مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-26سياسي

استعفای رییس هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد


سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیحاتی را درمورد نحوه پذیرش استعفای رییس این جمعیت ارائه کرد و گفت که استعفای رییس جمعیت هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد.

- سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیحاتی را درمورد نحوه پذیرش استعفای رییس این جمعیت ارائه کرد و گفت که استعفای رییس جمعیت هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد.

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی جمعیت هلال احمر، گفت: دیشب جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر همتی اعلام کردند که برای پیشبرد بهتر امور استعفا می دهند.

وی با بیان اینکه این استعفا هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته است، گفت: در ادامه این جلسه و به پیشنهاد نمایندگان رییس جمهور به منظور تعیین رییس جدید یا تثبیت مدیریت مقرر شد، ضمن دعوت از کاندیداهای ریاست جمعیت طی یک هفته آینده ، مقدمات برگزاری انتخابات در شورای عالی انجام و دو نفر به رییس جمهور معرفی شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استعفا فقط به رییس جمهور داده می شود، خبر تصویب استعفا در شورای عالی وجاهت قانونی ندارد و تا تعیین و یا تثبیت مدیریت، کماکان دکتر همتی سکاندار جمعیت هلال احمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای رییس هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد

استعفای رییس هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد