مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-26اجتماعي

لزوم برخورد با خودروهای دودزای شهرداری و راهور


عضو شورای ششم شهر تهران با تأکید بر لزوم برخورد با خودروهای دودزای شهرداری و راهور گفت: پلیس در برخورد با خودروهای آلاینده تمایزی میان خودروهای شهروندان و سازمانی و دولتی قائل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه هجدهم شورای ششم شهر تهران بر لزوم دریافت معاینه فنی و تعمیر خودروهای دودزای شهرداری، سازمان ها و پلیس تأکید کرد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی مبنی بر کم بارش بودن پاییز امسال گفت: همانگونه که آمار و اطلاعات نشان می دهد از ابتدای سال تا امروز تنها 2 روز هوای پاک در تهران داشتیم و اکنون که به ماه هایی که به گواهی آمار در سالهای گذشته آلوده ترین روزهای پایتخت را رقم زدند نزدیک می شویم لازم است که از عزیزان راهنمایی و رانندگی درخواست کنم تا با جدیت بیشتر به برخورد با خودروهای آلاینده بپردازند و در جریمه و توقیف خودروهای فاقد معاینه فنی عزم بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به دودزا بودن خودروهای شهرداری مخصوصا خودروهای حمل زباله خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضا در موارد متعدد مشاهده شده است که خودروهای خود  شهرداری مخصوصا خودروهای سنگین و خودروهای حمل زباله، خودروهای سازمان ها و نهادهای دولتی و همینطور خودروهای سنگین راهنمایی و رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با خودروهای دودزای شهرداری و راهور

لزوم برخورد با خودروهای دودزای شهرداری و راهور