مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-26پزشكي

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح کشور، توضیحاتی پیرامون نحوه عملکرد سامانه هوشمند مدیریت کرونا ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهندس محسن فرهادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از اول آبان ماه انجام واکسیناسیون نیز به عنوان یک شاخص مهم در رعایت پروتکل ها در نظر گرفته شده است، گفت: یعنی زمانی که از پروتکل بهداشتی در ادارات، صنوف و صنایع و.

صحبت می کنیم چند اصل مهم باید رعایت شود که مجموعه آنها پروتکل های بهداشتی است.

اولین اصل واکسیناسیون است و دومین اصل زدن ماسک، سومین اصل فاصله گذاری اجتماعی، چهارمین اصل تهویه هوای فضاهای بسته و آخرین اصل نیز بهداشت فردی به معنای شستن و ضد عفونی کردن دست ها است.

طبیعتا در همه جای دنیا وقتی پوشش واکسیناسیون افزایش می یابد، بازگشایی ها نیز افزایش می یابد اما ما هنوز به پوشش بالای 80 درصد دو دوز واکسن نرسیدیم و طبیعی است که لازم باشد بیشتر احتیاط کنیم.

ضرورت کارت واکسن و پوشش ماسک برای حضور در ادارات وی درباره لغو و یا کاهش دورکاری ها، اظهار کرد: وقتی سازمان اداری استخدامی کشور اعلام می کند که ورود کارکنان بدون کارت واکسن به اداره ممنوع است، یعنی طبیعتا همه کارکنان باید واکسینه شوند و حدی از ایمنی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها