مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-26پزشكي

این نوشیدنی ها از بروز آکنه جلوگیری می کند


ظهور آکنه روی پوست در بیشتر موارد آزار دهنده است اما می توان با مصرف برخی نوشیدنی ها از بروز آن جلوگیری کرد.

- جی پلاس ، به نقل از المرسال، اگر روزانه دو فنجان چای نعناع یا حداقل یک فنجان چای مصرف شود، آکنه از داخل درمان شده و از ظاهر شدن آن جلوگیری می شود، همچنین می تواند آکنه و جوش های تشدید شده روی پوست را تا 50 درصد درمان کند.

نعناع یکی از قوی ترین دارو های طبیعی برای از بین بردن باکتری هایی است که باعث آکنه، جوش و سایر مشکلات پوستی می شوند، زیرا حاوی خواص ضد التهابی است که می تواند باکتری ها را از بین ببرد و از بروز آکنه جلوگیری کند.

چای سبز با لیمو چای سبز و لیمو یکی از قوی ترین درمان ها برای آکنه و تمام مشکلات پوستی هستند و اگر به طور منظم مصرف شوند، می توانند به طور کلی از بروز آکنه جلوگیری کنند.

می توانید این نوشیدنی را با جوشاندن کمی چای سبز با یک قاشق چایخوری آبلیمو تهیه کنید و سپس آن را صاف کرده و هر روز صبح بنوشید.

این نوشیدنی به دلیل وجود ترکیبات قوی در درمان مشکلات پوستی قوی و مؤثر است، زیرا لیمو حاوی ویتامین C است که برای پاکسازی آن یک ویتامین بسیار مهم برای پوست است.

نوشیدنی چای ماچا این نوشیدنی دارای مزایای سلامتی شگفت انگیز و بی نظیری است، زیرا حاوی یک آنتی اکسیدان (اپی گالوکاتچین گالات EGCG) است که به رفع اکسیداس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نوشیدنی ها از بروز آکنه جلوگیری می کند

این نوشیدنی ها از بروز آکنه جلوگیری می کند