مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-26سياسي

توضیحات سازمان صمت ایلام در مورد یک خبر


سازمان صمت استان ایلام درباره خبر و فیلم خبرگزاری مهر تحت عنوان«تعطیلی تنها کارخانه شیرایلام/دستگاه اصلی کارخانه از استان خارج شد» توضیحاتی ارائه کرده است.

- ایلام-سازمان صمت استان ایلام درباره خبر و فیلم خبرگزاری مهر تحت عنوان تعطیلی تنها کارخانه شیرایلام/دستگاه اصلی کارخانه از استان خارج شد توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، ضمن تقدیر از دغدغه آن رسانه وزین و تاکید سازمان بازرسی مبنی بر ضرورت پاسخگویی موارد زیر برای تنویر افکار عمومی و درج در آن کانال ارسال می شود واحد تولیدی فوق به علت عدم عزم مدیران از حدود سال 94 فعالیت نداشته و تعطیلی واحد به سال جاری بر نمی گردد و در سال های اخیر واحد کارگری نداشته که بخواهند بیکار شوند.

به منظور مساعدت با شرکت موضوع از سنوات گذشته در جلسات مختلف کارگروه های تسهیل ورفع موانع تولید، اقتصاد مقاومتی و کمیته اقدام مطرح و تصمیمات مقتضی ازجمله استفاده از ظرفیت قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی، بخشودگی جرایم، تعیین تکلیف بدهی مالیاتی و بیمه ای شرکت و تقسیط طولانی مدت آن تأمین شیر مورد نیاز کارخانه از طریق گاوداری بنیاد مستضعفان در شهرستان ایوان، تصویب تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز از طریق بانک ملی استان اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سازمان صمت ایلام در مورد یک خبر

توضیحات سازمان صمت ایلام در مورد یک خبر