مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-26سياسي

پافشاری بر یک طرح شکست خورده!


حذف سطل زباله از مقابل منازل مسکونی؛ طرحی بود که در آخرین سال شورای پنجم به تصویب رسید و به سرعت هم اجرایی شد.

حالا بیشتر از یک سال است که جای سطل های زباله در مقابل واحدهای مسکونی خالی است و شهرداری مانده با کوچه های مملو از زباله و شهروندانی که با این طرح کنار نیامده اند.

- البته حذف این سطل ها موافقانی هم دارد ولی گویا مخالفان صدای بلندتری دارند چون اگر این طور نبود؛ امروز کیسه های کوچک و بزرگ زباله در گوشه و کنار محلات جا خوش نمی کردند.

اگر بتوانیم از مخدوش شدن چهره شهر به واسطه زباله هایی که در تمام ساعات روز در کنار دیوارها؛ وسط پیاده روها؛ کنار درختان و .

خودنمایی می کنند بگذریم؛ از مشکلات زیست محیطی؛ انتشار آلودگی و به خطر افتادن سلامت مردم به خاطر طرحی که بدون نگاه کارشناسانه اجرایی شده؛ نمی توانیم ساده عبور کنیم.

هر چند مجریان این طرح زیربار ناکارآمدی آن نمی روند ولی شهروندان خوب می دانند دود پر کشیدن سطل های زباله؛ به چشم آنها می رود و کمر شهری که دوست دارند را بیش از پیش خم می کند.

اوضاع جمع آوری زباله بدتر از قبل شده است یکی از شهروندان کرجی با گلایه از جمع آوری سطل های زباله از مقابل منازل به ایسنا می گوید: با جمع آوری باکس های زباله چهره شهر به هم ریخته و در هر ساعت از شبانه روز که از کوچه و خیابان ها عبور می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری بر یک طرح شکست خورده!

پافشاری بر یک طرح شکست خورده!