مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-26سياسي

لزوم آموزش فرهنگ سرمایه گذاری در بخش مسکن/ مهم ترین اقدام دولت، ساخت مسکن


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سرمایه گذاری در بخش مسکن با آموزش مردم باید صورت پذیرد و به مردم اطلاعات و آموزش های کافی داده شود که به جای ورود به سرمایه گذاری در بورس و ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاری پایدار در بخش مسکن ورود کنند.

- شهباز حسن پور شامگاه سوم آبان ماه در جمع مسئولین و فعالین بخش مسکن شهرستان سیرجان اظهار کرد: اگر در حوزه سرمایه گذاری در بخش مسکن وارد نشویم و تنها به فکر دریافت سودهای مقطعی و پرریسک باشیم، قطعاً اقتصاد کشور پیشرفت نخواهد کرد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه مسکن کمترین ریسک و بیشترین بازده را دارد که با یک برنامه ریزی جامع می توان نقدینگی را به سمتی هدایت کرد که در نهایت نفع آن همگانی می شود و عموم مردم از آن بهره می برند.

حسن پور مهم ترین هدف و اقدام دولت سیزدهم را تولید مسکن اعلام کرد و گفت: در اقدام نهضت ملی مسکن با در نظر گرفتن تمام جوانب امر، مسکن ارزان قیمت و متناسب با شرایط ایرانیان احداث و تحویل آن ها می شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در ادامه در خصوص پروژه عظیم اقدام ملی، تسریع در امور اداری و حذف بروکراسی های غیرضرور را متذکر شد و گفت: با توجه به اینکه 1350 واحد مسکونی در محدوده میدان شورا ساخته می شود، باید حمایت ویژه ای صورت گرفته و با حذف بروکراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش فرهنگ سرمایه گذاری در بخش مسکن/ مهم ترین اقدام دولت، ساخت مسکن

لزوم آموزش فرهنگ سرمایه گذاری در بخش مسکن/ مهم ترین اقدام دولت، ساخت مسکن