مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-26سياسي

بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان «خانواده شهید» بودن است


بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان «خانواده شهید» بودن است.

- بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان خانواده شهید بودن است ایسنا/زنجان پدر شهید مصطفوی گفت: بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان خانواده شهید بودن است.

حجت الاسلام قربانعلی مصطفوی شامگاه دیروز (3 آبان ماه) در آیین اختتامیه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان که در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ، اظهار کرد: بر اساس این آیه شریفه، شهدا زنده هستند و این همان شعاری است که در رابطه با شهداها در جامعه وجود دارد.

وی افزود: اشعار، داستان ها و خاطراتی که عنوان شد، همه و همه نشان دهنده این بود که شهدا و نام و یاد آن ها زنده و جاودان هستند و آیه 169 سوره آل عمران نیز این خاطرات و اشعار را تایید و تهذیب می کند.

این مسئول با بیان اینکه همه شهیدان به شهدای کربلا پیوسته و جایگاه رفیعی دارند، ادامه داد: بزرگ ترین افتخار برای خانواده شهدا، همان عنوان خانواده یک شهید بودن است و آنان با تاسی از حضرت زینب (س) که پس از واقعه عاشورا فرمودند چیزی جز زیبایی ندیدم باید بر این درد و رنج صبر جمیل داشته و الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان «خانواده شهید» بودن است

بزرگ ترین افتخار خانواده شهدا عنوان «خانواده شهید» بودن است