مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-26پزشكي

واکسن کرونا به جنین آسیب نمی رساند


یک متخصص زنان و زایمان در سنندج با تاکید بر اینکه واکسن کرونا آسیبی به جنین وارد نمی کند؛ گفت: در حال حاضر آسیبی از واکسن کرونا به جنین گزارش نشده است.

- ایسنا/کردستان یک متخصص زنان و زایمان در سنندج با تاکید بر اینکه واکسن کرونا آسیبی به جنین وارد نمی کند؛ گفت: در حال حاضر آسیبی از واکسن کرونا به جنین گزارش نشده است.

عاطفه ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تزریق واکسن کرونا در مادران باردار اظهار کرد: ابتلا به کرونا در دوران بارداری افزایش پیدا نمی کند بلکه در صورت ابتلا طی دوران بارداری علائم وخیم تری بروز خواهد کرد.

ابراهیمی افزود: ابتلا به کرونا در زمان بارداری امکان بستری در ICU را فراهم و آنتوباسیون خانم های باردار را افزایش می دهد، بنابراین توصیه می شود که مادران باردار واکسیناسیون کرونا را در بهترین زمان ممکن انجام دهند.

وی عنوان کرد: بهتر آن است که مادران باردار پس از 3 ماهه اول بارداری واکسیناسیون کرونا را دریافت و تا یک الی دو هفته قبل از زایمان خود واکسیناسیون کرونا را به طور کامل انجام دهند.

ابراهیمی اضافه کرد: با تزریق واکسن کرونا، در صورت ابتلا به کرونا نوع خفیف تر آن را تجربه خواهند کرد که عوارض کم تری هم برای خود و هم برای جنین به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به جنین آسیب نمی رساند

واکسن کرونا به جنین آسیب نمی رساند