مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:052021-10-26فناوري

آغاز فعالیت تنها بازارچه مرزی دریایی سیستان وبلوچستان تا دو هفته آینده


سرپرست بازارچه مرزی دریایی پسابندر گفت؛ موقعیت مهم و استراتژیک تنها بازارچه مرزی سیستان وبلوچستان نوید روزهای روشنی را برای صادرات و ایجاد اشتغال در پهنه سواحل مکران را می دهد این بازارچه با قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی دریایی بین ایران و پاکستان نزدیک .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست بازارچه مرزی دریایی پسابندر گفت؛ موقعیت مهم و استراتژیک تنها بازارچه مرزی سیستان وبلوچستان نوید روزهای روشنی را برای صادرات و ایجاد اشتغال در پهنه سواحل مکران را می دهد این بازارچه با قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی دریایی بین ایران و پاکستان نزدیک مسیر دریایی به بندر گوادر در پاکستان است.

شریف بادپا در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد؛ زیرساخت های اولیه از جمله باسکول، دسترسی راه به اسکله اینترنت، استقرار گمرک و نیروی انسانی جهت راه اندازی و صادرات و واردات از این بازارچه در حال انجام است و امیدواریم تا دو هفته آتی اولین صادرات از بازارچه مرزی دریایی پسابندر آغاز شود.

وی گفت؛ انتظار می رود در مرحله ابتدای صادرات و طبق پیش بینی روزانه 2500 تن انواع کالا مجاز که طبق توافق بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان از این بازارچه صادر شود.

سرپرست بازارچه مرزی دریایی پسابندر در ادامه گفت؛ شورای برنامه ریزی شهرستان دشتیاری مبلغ 140 میلیارد ریال اعتبار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت تنها بازارچه مرزی دریایی سیستان وبلوچستان تا دو هفته آینده

آغاز فعالیت تنها بازارچه مرزی دریایی سیستان وبلوچستان تا دو هفته آینده