مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:202021-10-25سياسي

سرمایه و توان خود را برای خدمت گزاری به کار خواهم گرفت


استاندار خراسان رضوی در جمع جانبازان 70 درصد دفاع مقدس گفت: می خواهم به همرزمان قدیمی خود اطمینان و قول بدهم که هر آنچه سرمایه و توان دارم، برای خدمتگزاری در این نظام مقدس و برای آحاد مردم به کار خواهم بست.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در جمع جانبازان 70 درصد دفاع مقدس گفت: می خواهم به همرزمان قدیمی خود اطمینان و قول بدهم که هر آنچه سرمایه و توان دارم، برای خدمتگزاری در این نظام مقدس و برای آحاد مردم به کار خواهم بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در مراسم جشن میلاد پیامبر مهربانی و امام صادق(ع) که با حضور خانواده های جانبازان 70 درصد برگزار شد ضمن تبریک این اعیاد مبارک و فرخنده، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز را در این محفل معنوی گرامی می داریم و به ارواح طیبه همه آنان درود و سلام می فرستیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به جانبازان سرافراز بیان کرد: حضور در این جمع معنوی سبب شد حجت بر من تمام شود که بدانم چه وظیفه و مسوولیتی بر عهده دارم.

با حضور مسئولین همدل و همراه در استان بسیار امیدوارم که این نگاه های مشترک و اعتقادی در پیشبرد اقدامات فوق العاده کارساز است.

وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی مفتخر به وجود تک تک جانبازان و خانواده های معظم آنان هستیم، تاکید کرد: احساسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه و توان خود را برای خدمت گزاری به کار خواهم گرفت

سرمایه و توان خود را برای خدمت گزاری به کار خواهم گرفت