مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-25بين الملل

روزنامه اسراییلی: باید از ژنرال عبدالفتاح البرهان حمایت کنیم


روزنامه «اسراییل هیوم» نوشت که تحولات سودان نشان می دهد که باید از ارتش و ژنرال عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیت انتقالی سودان حمایت شود، - روزنامه اسراییل هیوم نوشت که تحولات سودان نشان می دهد که باید از ارتش و ژنرال عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیت انتقالی سودان حمایت شود، زیرا تمایل البرهان به تقویت روابط با ایالات متحده و اسراییل بیشتر از حمدوک است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اسراییلی اسراییل هیوم روز دوشنبه در گزارشی درباره تحولات سودان نوشت که این ممکن است باعث نگرانی اسراییل و دولت جو بایدن شود، زیرا واشنگتن در تلاش است تا خارطوم را به سمت تکمیل روند عادی سازی روابط و فرستادن نماینده رسمی دائمی سودان به اسراییل و افتتاح دفتر نمایندگی، سوق دهد .

در ادامه این گزارش آمده است: از میان همه کشورهای امضاکننده پیمان ابراهام، ​​سودان تنها کشوری است که افتتاح دفتر نمایندگی را انجام نداده است .

اسراییل هیوم افزود: مراسم رسمی اسراییل و سودان برای امضای این توافق در کاخ سفید ممکن است خشم شدیدی را در خیابان های سودان که سال ها یکی از کشورهای پیشرو در اعمال سیاست های ضداسراییلی بوده است، به همراه داشته باشد .

در ادامه این گزارش آمده است: با ادامه اعتراضات، این امر پیشبرد روند عادی سازی در سودان را دشوار می کند و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسراییلی: باید از ژنرال عبدالفتاح البرهان حمایت کنیم

روزنامه اسراییلی: باید از ژنرال عبدالفتاح البرهان حمایت کنیم