مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-25بين الملل

رسانه صهیونیست: پدافند ایرانی در سوریه جنگنده های اسراییل را رهگیری کرد


در شرایطی که ارتش اسراییل اعلام کرد تمرین های نظامی خود را جهت انجام عملیات ضد ایرانی از سر گرفته است، اخبار جدید از این نهاد نظامی حکایت از آن دارند که سامانه های پدافندی ایرانی که در سوریه مستقر هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، سامانه های پدافند هوایی ساخت ایران موفق شدند، جنگنده های پیشرفته اسراییلی را کشف و به سوی آنها شلیک کنند.

شبکه 12 تلویزیون اسراییل شامگاه دوشنبه خبر داد، اداره نظارت بر انتشار اخبار ارتش اسراییل اجازه انتشار خبر رهگیری جنگنده های اسراییلی توسط سامانه های پدافندی ایران را صادر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان در شرایطی که ارتش اسراییل اعلام کرد تمرین های نظامی خود را جهت انجام عملیات ضد ایرانی از سر گرفته است، اخبار جدید از این نهاد نظامی حکایت از آن دارند که سامانه های پدافندی ایرانی که در سوریه مستقر هستند، در یکی از تهاجم های اخیر جنگنده های اسراییلی به خاک سوریه نسبت به حضور این جنگنده های واکنش نشان داده و این جنگنده ها را هدف قرار دادند.

این رسانه ادعا کرد در واکنش مذکور آسیبی به جنگنده های اسراییلی نرسید با این حال به اعتراف این رسانه صهیونیست کشف و واکنش سامانه پدافندی ایران بیانگر استقرار سامانه های پیشرفته پدافندی ایران در خاک سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست: پدافند ایرانی در سوریه جنگنده های اسراییل را رهگیری کرد

رسانه صهیونیست: پدافند ایرانی در سوریه جنگنده های اسراییل را رهگیری کرد