مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-25اقتصادي

خشکسالی و معضل افزایش چند برابری حمل آب به روستاها


خشکسالی های چندین ساله مشکلات زیادی برای روستاها و مناطق عشایری که شغل اصلی آنها دامداری است ایجاد کرده که فقط در یک مورد میزان حمل آب شرب به مناطق روستایی در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: خشکسالی های چندین ساله مشکلات زیادی برای روستاها و مناطق عشایری که شغل اصلی آنها دامداری است ایجاد کرده که فقط در یک مورد میزان حمل آب شرب به مناطق روستایی در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

محمدعلی آخوندی، امروز دوشنبه 3 آبان در دیدار با رییس و کارکنان اداره امور عشایری شهرستان، اظهار کرد: روستاها و مناطق عشایری نقش اساسی در توسعه شهرستان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بیش از 17 میلیارد ریال در بین روستاهای دارای دهیاری، فاقد دهیاری و مناطق عشایری توزیع شده است، گفت: خشکسالی های چندین ساله مشکلات زیادی برای روستاها و مناطق عشایری که شغل اصلی آنها دامداری است ایجاد کرده که فقط در یک مورد میزان حمل آب شرب به مناطق روستایی در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: کار خرید دام مازاد مناطق عشایری علی رغم مشکلات فراوان طرح مربوطه توسط شرکت تعاونی عشایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی و معضل افزایش چند برابری حمل آب به روستاها

خشکسالی و معضل افزایش چند برابری حمل آب به روستاها