مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-25سياسي

تاکید سفیر پاکستان بر لزوم حل اختلافات کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت


سفارت پاکستان در تهران به مناسبت روز سیاه کشمیر ، مراسمی را در بیان حمایت دولت و ملت پاکستان از مردم کشمیر و مبارزات آنان علیه اشغال غیرقانونی جامو و کشمیر توسط هند برگزار کرد.

- سفارت پاکستان در تهران به مناسبت "روز سیاه کشمیر"، مراسمی را در بیان حمایت دولت و ملت پاکستان از مردم کشمیر و مبارزات آنان علیه "اشغال غیرقانونی جامو و کشمیر توسط هند" برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم شماری از اندیشمندان، دانشگاهیان، اعضای جامعه پاکستانی مقیم ایران و دانشجویان پاکستانی و ایرانی شرکت کردند.

رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان طی سخنانی در این مراسم تاکید کرد: کشمیری ها از تاریخ 27 اکتبر 1947 در معرض بی رحمی هند قرار گرفته اند.

از آن روز، نیروهای امنیتی هند همچنان هزاران کشمیری بی گناه را از طریق تروریسم دولتی معلول، نابینا و اعدام کرده و یا به آنان تجاوز کرده و به قتل رساندند.

سفیر پاکستان ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، تاکید کرد که ایشان همواره مبارزات جامو و کشمیر اشغالی برای تعیین سرنوشت را مورد توجه بسیار قرار داده اند.

وی همچنین از اصحاب رسانه و خبر بخاطر انعکاس و انتشار موضوع کشمیر و توجه به نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط نیروهای هند تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر پاکستان بر لزوم حل اختلافات کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت

تاکید سفیر پاکستان بر لزوم حل اختلافات کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت