مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-25اقتصادي

اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده


با گسترش بیماری های ناشناخته و هزینه های بالای درمان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در تمام ابعاد زندگی بیش از پیش احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، پدیده جهانی شدن، توسعه گردشگری و همچنین افزایش مصرف غذا در خارج از منزل و استفاده از غذاهای آماده در جوامع مختلف، سبب رونق، پیشرفت و رقابت رستوران ها و کارخانه های تولیدی با یکدیگر شده است که این رقابت علاوه بر کیفیت و قیمت غذا شامل نحوه سرویس دهی و خصوصاً رعایت اصول بهداشتی می شود.

از طرف دیگر گسترش بیماری های قابل انتقال ازطریق مصرف غذا، که به عنوان یک معضل جهانی مطرح شده است و همه ساله موجب ابتلاء و مرگ تعداد قابل توجهی از مردم می شود، اهمیت آموزش و اجرای منظم اصول بهداشتی در پیشگیری از انتقال این بیماری ها انکار ناپذیر است.

همچنین حفظ سلامت پرسنل، یکی از مهمترین دلایل اجرای صحیح اصول بهداشتی در مراکز رستورانی و تولیدی می باشد زیرا با جلوگیری از انتقال آلودگی یا بیماری به پرسنل، سبب حفظ سلامت افراد خانواده و جامعه و در نهایت ارتقا سطح فرهنگ و بهداشت عمومی کشور می شود.

بنابراین رعایت اصول صحیح بهداشتی از جمله شستشو و ضدعفونی کردن کف، دیوار، شیشه ها، محوطه آشپزخانه، تخته کار و سطوحی که برای خرد کردن مواد اولیه از جمله سبزیجات، گوشت، مرغ و ماهی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده

اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده