مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-25سياسي

مسیر انحصارزدایی را با قدرت در مجلس دنبال می کنیم


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در راستای رسیدن به عدالت موضوع انحصار زدایی را طی خواهیم کرد، گفت: طرح تسهیل فضای کسب و کار یک طرح فوق العاده ارزشمند در انحصارشکنی بود.

- ، مصطفی نخعی ظهر دوشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سفر رییس جمهور محترم به خراسان جنوبی مصوبات بسیار خوبی داشت که امیدواریم با همکاری آن را اجرایی کنیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با تأکید بر مطالبه گری در سطوح مختلف بیان کرد: همه ما در حوزه های مختلف در خراسان جنوبی از فرصت های به دست آمده برای طرح مطالبات مردم استان و کشور استفاده می کنیم و بر عهد خود با مردم پایبند هستیم.

نخعی با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به عدالت موضوع انحصار زدایی را طی خواهیم کرد، گفت: طرح تسهیل فضای کسب و کار یک طرح فوق العاده ارزشمند در انحصارشکنی و مقابله با کسانی بود که حقوق اساسی مردم را به گروگان گرفته بودند.

وی با بیان اینکه اولویت طرح رتبه بندی معلمان در مجلس به تصویب رسیده است، اظهار کرد: به نظر من این موضوع در حوزه آموزش و پرورش یک گام بسیار مهم و اساسی است و از طرف دیگر از دولت تقاضا داریم که به موضوع تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و معرفی وزیر نیز شتاب ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر انحصارزدایی را با قدرت در مجلس دنبال می کنیم

مسیر انحصارزدایی را با قدرت در مجلس دنبال می کنیم