مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-25سياسي

محسنی اژه ای: امروز به شدت به عدل، صبر و اخلاق نیاز داریم


حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه «امروز مردم از نظام اسلامی انتظار اجرای عدالت در همه زمینه ها را دارند»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از مرکز رسانه قوه قضاییه، رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم صبر در برابر گناه و هواهای نفسانی گفت: روز گذشته گزارش یک نهاد نظارتی درباره عملکرد یک قاضی به دستم رسید که حقیقتاً دلم به درد آمد که این شخص نه به خاطر فقر یا کمبود در زندگی بلکه به دلیل تمایلات نفسانی دچار لغزش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز دوشنبه (سوم آبان ماه) شورای عالی قوه قضاییه با تبریک ولادت خجسته پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام جلوه ای از نور خداست و نور و رحمت الهی همیشه امیدآفرین و فرح بخش و آرامش بخش بوده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه انسان همواره در تاریکی و جهالت و حیرانی به شدت نیازمند نور است، افزود: وقتی نور آمد انسان از گمراهی نجات می یابد مگر آنکه خود انسان نخواهد و در مسیری حرکت کند که به سقوط منتهی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه میلاد پیامبر اعظم (ص) در زمانی اتفاق افتاد که جهالت جهان را فراگرفته بود و ظلمت انسانها را رنج می داد و مردم از ظلم ستمگران به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: امروز به شدت به عدل، صبر و اخلاق نیاز داریم

محسنی اژه ای: امروز به شدت به عدل، صبر و اخلاق نیاز داریم