مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-25اقتصادي

مدیرها کدام گوشی را دست می گیرند؟


شاید تا مدتی قبل، تنها لباس های شما شخصیت و طبقه اجتماعی تان را نشان می دادند؛ اما حالا گوشی که در دست دارید یا با آن در آیینه سلفی می اندازید؛ پیش از اینکه حرفی بزنید اطلاعاتی درباره علائق شما، روحیه و سبک زندگی تان و حتی کارتان به دیگران می دهند.

به همین دلیل هم هست که خیلی از افراد ترجیح می دهند گوشی موبایلی با قیمت بالاتر از توان مالی خود تهیه کنند.

اما برخلاف تصور بیشتر شما، افرادی که طبقه اجتماعی بالایی دارند لزوما گوشی اپل در دست نمی گیرند! مدیران و صاحبان کسب و کار، بیشتر به دنبال این هستند که گوشی کاربردی بخرند که به آنها کمک کند بهتر کارها و برنامه های خود را مدیریت کنند.

اگر دوست دارید بدانید مدیران چه گوشی هایی را برای کارهای روزمره خود انتخاب می کنند؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید: گوشی یک مدیر خوب، چه ویژگی هایی دارد؟ اگر خودتان مدیر هستید یا با افراد کارآفرین و صاحب بیزینس برخورد داشته اید؛ حتما می دانید که هیچ چیز بیشتر از مدیریت زمان برای این افراد اهمیت ندارد.

شاید هم شنیده باشید که می گویند با توجه به میزان سوددهی شرکت ماکروسافت، اگر یک اسکناس هزار دلاری از جیب بیل گیتس بیفتد؛ برگشتن و برداشتن آن برایش صرفه اقتصادی نخواهد داشت! همه این موارد نشان می دهند که افراد پرمشغله، گوشی هایی را انتخاب می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرها کدام گوشی را دست می گیرند؟

مدیرها کدام گوشی را دست می گیرند؟