مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25سياسي

وظیفه امروز امت اسلامی امتداد مسیر رسول اکرم(ص) درحاکمیت جهان است


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: وظیفه امروز امت اسلامی امتداد ماموریت رسول الله(ص) درحاکمیت جهان است.

- ، حجت الاسلام محمد تقی سیفایی ظهر امروز در دیدار با ائمه جماعت شهرستان روانسر که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات برجسته پیامبر اکرم (ص) در روزهای نخست دعوت به اسلام بیان کردن جایگاه انسان و مساوی بودن آنها است و همچنین بیان کردند که سفید و سیاه پوست بودن و مرد و زن در برابر خداوند متعال با یکدیگر برابر هستند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) همواره مسلمانان را به اخوت و برادری و مهربانی با نسبت به یکدیگر و پرهیز اختلاف و تفرقه دعوت می کردند و مسجد را محلی برای اجتماع مسلمانان قرار دادند و بر تقویت آن تاکید داشتند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: اختلافات بین مذاهب اسلامی بسیار اندک اما اشتراکات فراوان است و باید آیه قرآن کریم که می فرماید وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا در دستور کار مسلمانان قرار گیرد.

سیفایی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه، استانی تقریبی بوده که مذاهب اسلامی مختلفی در آن بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند و این مهم باید حفظ و تقویت شود اما گاهی به دلیل تفرقه افکنی دشمنان اسلام ممکن است مشکلاتی به وجود آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه امروز امت اسلامی امتداد مسیر رسول اکرم(ص) درحاکمیت جهان است

وظیفه امروز امت اسلامی امتداد مسیر رسول اکرم(ص) درحاکمیت جهان است