مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-25دانش

درخشش دانشمند جوان ایرانی در مسابقات انتخاب دانشمندان جوان دنیا


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق به کسب جایزه ویژه مسابقات دانشمندان جوان دنیا در زمینه مهندسی نفت در مسابقات جهانی در سال 2021 در کشور روسیه شد.

- عبدالحسین همتی سراپرده، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان که موفق به کسب جایزه ویژه مسابقات دانشمندان جوان دنیا در زمینه مهندسی نفت در مسابقات جهانی International Young Scientists Awards in the Field of Oil and Gas: A Glance Into the Future در سال 2021 در کشور روسیه شده در  گفت و گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مسابقات به منظور شناخت دانشمندان جوان جهان در زمینه نفت و ارتقا تکنولوژی و ایده های جدید در زمینه مهندسی نفت برگزار می شود تا بتوان رابطی عمیقی بین صنعت و تجارت و علم برقرار کرد و همکاری های بین المللی را گسترش داد.

وی ادامه داد: نحوه انتخاب برگزیدگان این مسابقات بر اساس سوابق تحقیقاتی و پروپزال پیشنهادی برای کار بر روی یک زمینه علمی مرتبط با مهندسی نفت است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان پروپزالی در زمینه کاربرد نانوتکنولوژی در مهندسی نفت ارائه کرد که به دلیل اهمیت و نوآوری موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقات شد.

بیش از 60 داور از سراسر دنیا پروپزال های ارسالی را مورد بررسی قراد دادند و در نهایت نفرات برتر را انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشمند جوان ایرانی در مسابقات انتخاب دانشمندان جوان دنیا

درخشش دانشمند جوان ایرانی در مسابقات انتخاب دانشمندان جوان دنیا