مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-25پزشكي

مدرسه پاییزه مالکیت فکری ویژه محققان دانشگاه ها برگزار می شود


مدرسه پاییزه مالکیت فکری به همت مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت ویژه محققان دانشگاه ها و مراکز وابسته به وزارت بهداشت برگزار می شود.

- به نقل از وزارت بهداشت، مدرسه پاییزه مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت متشکل از هفت وبینار با عناوین مختلف مالکیت فکری و با تمرکز ویژه بر ثبت اختراع است، ترغیب برای استفاده از سیستم پتنت، هم برای حفاظت از دستاوردهای فناورانه و هم برای انجام پژوهش های کاربردی و خلق ثروت از آن ها را هدف قرار می دهد.

نخستین رویداد از مدرسه پاییزه که در تاریخ هشتم آبان ماه و با عنوان بررسی سیاست های مالکیت فکری رایج در دنیا برگزار می شود، به صورت خاص بر حوزه سیاستگذاری متمرکز شده و کارشناسان مالکیت فکری و مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور را خطاب قرار می دهد.

در این وبینار، با بیان سیاست های متداول مالکیت فکری در دانشگاه های جهان، بر لزوم دنبال کردن یک سیاست روشن و منعطف در دانشگاه های کشور و همچنین اثرات آن بر ترویح نوآوری و ثبت اختراع می پردازیم.

وبینار مالکیت فکری، بودن یا نبودن مسئله این است نیز با بیانی ساده به طرح موضوع مالکیت فکری و ثبت اختراع پرداخته و داستان های واقعی از صاحبان ایده ای مطرح می کند که به پشتوانه سیستم مالکیت فکری، از مزایای مادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه پاییزه مالکیت فکری ویژه محققان دانشگاه ها برگزار می شود

مدرسه پاییزه مالکیت فکری ویژه محققان دانشگاه ها برگزار می شود