مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-25اقتصادي

راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ثبت نام و تمدید بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از طراحی و در دسترس قرار گرفتن سامانه خدمات غیرحضوری (شهروندی) بیمه سلامت ایرانیان برای ثبت نام و تمدید اعتبار بیمه سلامت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از طراحی و در دسترس قرار گرفتن سامانه "خدمات غیرحضوری (شهروندی) بیمه سلامت ایرانیان" برای ثبت نام و تمدید اعتبار بیمه سلامت خبر داد.

دکتر علی خسروی در نشست خبری که امروز (3 آبان ماه) به مناسبت هفته بیمه سلامت برگزار شد، اظهار کرد: 450 مطب، 490 داروخانه، 118 آزمایشگاه، 77 تصویربرداری و 75 درمانگاه در استان خوزستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پروژه های الکترونیکی بیمه سلامت، افزود: تنها سازمان بیمه گر هستیم که توانسته ایم همه طرح ها را الکترونیکی کنیم و از ابتدای شروع طرح نسخه نویسی الکترونیک، 866 هزار نسخه الکترونیکی توسط پزشکان خوزستانی تجویز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: نسخه نویسی در بخش سرپایی کاملا الکترونیک است و 75 درصد فرآیند بستری نیز الکترونیک شده است که تا پایان آبان ماه در بیمارستان های دانشگاهی به صورت صددرصد الکترونیک می شود.

خسروی بیان کرد: اگر طرح نسخه نویسی الکترونیک به صورت کامل اجرا شود، همه خدمات بیمه سلامت به طور کامل برخط انجام می شود و همه جامعه هدف از مزایای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ثبت نام و تمدید بیمه سلامت

راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ثبت نام و تمدید بیمه سلامت