مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-25سياسي

معرفی سریزد با سنگ نوردی و دیواره نوردی


جشنواره بین المللی سنگ نوردی و دیواره نوردی با رویکرد گردشگری و معرفی سایت تاریخی سریزد در اردیبهشت 14001 برگزار می شود.

- جشنواره بین المللی سنگ نوردی و دیواره نوردی با رویکرد گردشگری و معرفی سایت تاریخی سریزد در اردیبهشت 14001 برگزار می شود.

به گزار ش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، به دنبال تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کوهنوردی و دانشگاه علم و فرهنگ مبنی بر برگزاری مشترک سمینارها، همایش ها و کارگاه های تخصصی در حوزه کوهنوردی، سنگ نوردی، دیواره نوردی و.

در بخش ملی و بین المللی، مجموعه توسعه و آبادانی ارگ سریزد و استارتاپ دانشگاهی کشف سرزمین پارس(DPL) جشنواره بین المللی صخره نوردی را در اردیبهشت ماه سال 1401 در سریزد برگزار می کنند.

محمود هاشمی سوقه، مدیرعامل استارتاپ دانشگاهی کشف سرزمین پارس(DPL) گفت: در تلاشیم با تقویت شبکه های همکاری میان فعالان صنعت گردشگری، دست اندرکاران فدراسیون و صاحب نظران دانشگاهی مشکلات و معضلات آموزشی، علمی، فرهنگی و پژوهشی، استانداردسازی و اجرایی حوزه کوهنوردی، گردشگری، اسکی، سنگ نوردی، دیواره نوردی، یخ نوردی، غارنوردی، راهنمایان کوهستان و .

را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سریزد با سنگ نوردی و دیواره نوردی

معرفی سریزد با سنگ نوردی و دیواره نوردی