مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25سياسي

آغاز ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو در جزیره کیش


سرپرست حمل و نقل عمومی کیش از ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو (رنت کاران) در جزیره کیش خبر داد و گفت: ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو بر اساس اهمیت حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در حوزه حمل و نقل و کاهش تصادفات در جزیره کیش اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کیش، در نخستین کمیته فعالیت جامعه رنت کاران کیش در سال 1400 رییس پلیس راهور کیش، سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی و تعدادی از مدیران شرکت عمران آب و خدمات کیش حضور داشتند.

محمدرضا قهاری سرپرست حمل و نقل عمومی کیش ساماندهی فعالیت این شرکت ها را امری ضروری دانست و گفت: ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو  بر اساس اهمیت حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در حوزه حمل و نقل و کاهش تصادفات در جزیره کیش اجرا می شود.

وی افزود: با تصویب و اجرایی شدن شیوه نامه بر اساس قوانین و بررسی های کارشناسانه و ساماندهی فعالیت این صنف، نظارت گسترده ای بر روند صدور مجوزها ، رعایت قوانین و چگونگی اجاره خودرو توسط رنت کاران اعمال می شود تا خدمات مطلوب و ایمن به مردم و مسافران ارائه شود.

قهاری همچنین از نصب  GPSوAVL  بر روی تمام خودروهای اجاره ای (رنتی) و اتصال آنها به سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی، همچنین نصب برچسب ویژه رنت کاران بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو در جزیره کیش

آغاز ساماندهی فعالیت اجاره دهندگان خودرو در جزیره کیش