مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-25اجتماعي

کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای در زنجان


کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا دمای هوای زنجان 8 تا 10 درجه کاهش می یابد.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا دمای هوای زنجان 8 تا 10 درجه کاهش می یابد.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس پیش بینی صورت گرفته، دمای هوای این استان از فردا سه شنبه 3 آبان ماه بین 8 تا 10 درجه سانتیگراد سردتر می شود و این شرایط جوی تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت.

وی افزود: حداقل میزان دما در مناطق سردسیر می تواند به صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد برسد که احتمال سرمازدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی در این مناطق، دور از انتظار نیست.

این مسئول با بیان اینکه میزان دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان زنجان) 2 درجه سانتیگراد بالای صفر است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد، ادامه داد: در 24 ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با میزان دمای منفی 5 درجه و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با دمای 26 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط این استان بودند.

سلطانی تصریح کرد: صبح امروز دوشنبه آسمان زنجان صاف بوده و از بعدازظهر با وزش باد همراه می شود و فردا سه شنبه نیز با نفوذ سامانه بارشی ضعیف به منطقه و استان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای در زنجان

کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای در زنجان