مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-25سياسي

آغاز اجرای فاز اول غربالگری بانوان جهاد دانشگاهی


نخستین فاز غربالگری بانوان جهاد دانشگاهی در راستای فعالیت های «پویش سراسری سرطان معتمد» در ماه اکتبر ماه جهانی ارتقاء بانوان در زمینه سرطان پستان آغاز شد.

- نخستین فاز غربالگری بانوان جهاد دانشگاهی در راستای فعالیت های پویش سراسری سرطان معتمد در ماه اکتبر ماه جهانی ارتقاء بانوان در زمینه سرطان پستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین صرامی فروشانی سرپرست پژوهشکده، با اعلام این خبر گفت: به منظور شناسایی زودهنگام و پیشگیری از سرطان پستان و در راستای برنامه های آموزشی، ترویجی و غربالگری رایگان پویش سراسری سرطان معتمد، فاز اول غربالگری به صورت معاینه بانوان شاغل جهاددانشگاهی از امروز ششم آبان ماه در دفتر مرکزی جهادانشگاهی آغاز شده و مقرر است به صورت منظم در سایر واحدها و سازمان های جهاددانشگاهی نیز اجرا شود.

دکتر صرامی با اشاره لزوم غربالگری در بانوان با توجه به افزایش آمار مبتلایان به سرطان پستان به عنوان ضایع ترین سرطان در کشور، تاکید کرد: طبق آمار رسمی ثبت شده در اداره ثبت سرطان درکشور در سال 1396، بیش از 17 هزار مورد جدید سرطان پستان سالانه در کشور ثبت شده است که روندی رو به تزاید داشته و حدود 13 درصد کل سرطان های ثبت شده مربوط به سرطان پستان است که البته این سرطان تنها مربوط به بانوان نبوده بلکه در بیش از یک درصد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای فاز اول غربالگری بانوان جهاد دانشگاهی

آغاز اجرای فاز اول غربالگری بانوان جهاد دانشگاهی