مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-25اقتصادي

اوراق صرفه جویی انرژی به صورت ارزی منتشر می شود/طرح ستاره انرژی را اجرا خواهیم کرد


رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران با اشاره به آیین نامه اصلاحی ماده 12 قانون رفع موانع تولید گفت: به منظور صادرات انرژی از محل صرفه جویی شده اوراقی را طراحی کرده ایم که برای تأمین مالی ارزی است.

- ، آرش نجفی رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران با اشاره به اینکه در این سال ها فروش نفت و فرآورده های نفتی کشور با شیوه های درستی انجام نشده، گفت: این عدم موفقیت متاثر از سه دلیل عدم سرمایه گذاری در بحث استخراج و اکتشاف صنعت نفت به دلیل عدم بهره برداری از اعتبارات، عدم امنیت صادرات و توجه نداشتن به بحث بهینه سازی انرژی به عنوان یکی از استراتژی های برتر این حوزه است.

رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران افزود: یک نظریه مهم در جهان این است که کاهش مصرف انرژی بهترین راه تولید انرژی در دنیاست.

نجفی با اشاره به اینکه این دلایل موجب شده ایران مزیت انرژی را از دست بدهد افزود: برای رفع این مشکلات ما راهکارهایی را اعلام می کنیم که مهمترین آن بحث رگولاتوری یا تنظیم گری انرژی در کشور است.

وی تصریح کرد: برای بحث رگولاتوری در بحث برق و نفت ما آیین نامه ها و قوانینش را با همکاری شورای رقابت تدوین و تصویب کردیم و علی رغم مخالفت های دولت این بحث را تا رفتن به مجلس پیش بردیم اما متاسفانه وزیر نیرو اخیراً درخواست برگرداندن آن را از مجلس داده است و انتظار می رفت ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوراق صرفه جویی انرژی به صورت ارزی منتشر می شود/طرح ستاره انرژی را اجرا خواهیم کرد

اوراق صرفه جویی انرژی به صورت ارزی منتشر می شود/طرح ستاره انرژی را اجرا خواهیم کرد