مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-25اجتماعي

اقدام لازم پس از مفقودی کارت های پایان خدمت یا معافیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحمان علیدوست افزود: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آن ها گم شده یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، - جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت یا معافیت خود را گم کرده اند یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 اعلام درخواست ارسال مجدد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحمان علیدوست افزود: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آن ها گم شده یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده اند، می توانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس+10 درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید برای متقاضی ثبت می کند.

علیدوست اضافه کرد: مشمولان و خانواده های آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام لازم پس از مفقودی کارت های پایان خدمت یا معافیت

اقدام لازم پس از مفقودی کارت های پایان خدمت یا معافیت