مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-25سياسي

کردستان معدن سوژه های ناب فرهنگی است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به ظرفیت ها و استعدادهای بالای استان کردستان در زمینه تاریخ شفاهی اشاره کرد و گفت: کردستان معدن سوژه های نابی است و ما تلاش می کنیم که با تربیت یک نسل جوان در این زمینه اقدامات خوبی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به ظرفیت ها و استعدادهای بالای استان کردستان در زمینه تاریخ شفاهی اشاره کرد و گفت: کردستان معدن سوژه های نابی است و ما تلاش می کنیم که با تربیت یک نسل جوان در این زمینه اقدامات خوبی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

امین مرادی امروز (3 آبان) در جریان برگزاری نشست تدوین نقشه تحول حوزه هنری کردستان که با حضور اعضای کارگروه معاون راهبری استان های حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: حوزه هنری استان کردستان با جلب همراهی و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات خوبی در راستای کمک به اعتلای فرهنگ و هنر این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی استان کردستان از سوی حوزه هنری، بیان کرد: خوشبختانه در همین راستا هم اکنون پردیس سینمایی بهمن سنندج با هفت سالن نمایش فیلم، استودیو حرفه ای صدا، کتابخانه تخصصی هنر و فضاهای آموزشی به یکی از مکان های مهم فرهنگی در استان و حتی منطقه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان معدن سوژه های ناب فرهنگی است

کردستان معدن سوژه های ناب فرهنگی است