مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-25سياسي

سرلشکر باقری: «جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی با حضور سرلشکر محمد باقری سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه .

- سرلشکر باقری: جمهوری اسلامی نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است رییس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در 43 سال اخیر نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی با حضور سرلشکر محمد باقری سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی افتتاح شد.

سرلشکر باقری در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این تنها بخشی از زحمات و تلاش هاست که امکان ارائه آن وجود داشته و نتیجه زحمات پژوهشگران و محققان این حوزه است.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در دورانی زندگی می کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در 43 سال اخیر نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: «جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است

سرلشکر باقری: «جمهوری اسلامی» نمونه ای از حاکمیت یک کشور اسلامی است