مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-25سياسي

مهدیان پور سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی شد


با حضور مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور مهدیان پور به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز طی مراسمی با حضور امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد و جمعی از کارشناسان ستادی اداره کل، سکینه خاتون مهدیان پور به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم معارفه سرپرست جدید کتابخانه های عمومی استان مرکزی اظهار داشت: هدف از حضور بنده در جمع همکاران استان مرکزی علاوه بر معرفی سرپرست اداره کل، تقدیر از زحمات و خدمات مهدی ثامنی در کتابخانه های عمومی استان است و آیین تکریم و بزرگداشت وی در جلسه معارفه مدیرکل جدید انجام خواهد شد.

آزادی وفا خاطرنشان کرد: در مجموعه های فرهنگی توجیه ذهنی و روحی کارکنان بسیار سخت است و آقای ثامنی با توجه به روحیه جهادی، نگاه علمی و حسن خلق در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام ماموریت ثامنی، تصمیم کمیته انتصابات نهاد بر این بود که سکینه مهدیان پور تا زمان انتصاب استاندار جدید استان مرکزی و تعیین مدیرکل کتابخانه های عمومی، به عنوان سرپرست در کنار همکاران استان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدیان پور سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی شد

مهدیان پور سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی شد