مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-25اجتماعي

کاهش محسوس دما طی دو روز آینده


در ساعات پایانی امروز و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه استان قزوین کاهش محسوس دما را تجربه خواهد کرد.

- قزوین- یک کارشناس هوا شناسی گفت: در ساعات پایانی امروز و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه استان قزوین کاهش محسوس دما را تجربه خواهد کرد.

فاطمه بهروزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت هوای استان قزوین در روزهای آینده اظهار کرد: خروجی مدل های هوا شناسی نشان می دهد از ساعات پایانی روز دوشنبه با ورود سامانه پر فشار به منطقه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش بادهای شمالی در استان کاهش قابل توجه دما را به همراه خواهد داشت.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین ادامه داد: در دو روز آینده کاهش دما در طول روز را شاهد خواهیم بود و طی این مدت با توجه به گذر متناوب امواج در تراز میانی جو در پاره ای از مناطق به خصوص در ارتفاعات استان با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران و برف رو به رو هستیم.

وی گفت: روز گذشته شهرستان آوج با دمای یک درجه سانتی گراد کمترین دمای استان را تجربه کرد و قزوین با 22 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان قزوین بوده است.

بهروزی در خاتمه یادآور شد: شب گذشته دمای قزوین در سردترین ساعت 4 درجه سانتی گراد بوده است و در روزهای آینده کاهش محسوس دما در سراسر استان قزوین را تجربه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما طی دو روز آینده

کاهش محسوس دما طی دو روز آینده