مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25اقتصادي

ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف گاز طبیعی در ادارات


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: براساس قانون ادارات و ارگان های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکارهای عملی 10 درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: براساس قانون ادارات و ارگان های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکارهای عملی 10 درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند.

احمد فعله گری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان ها با بیان این مطلب، گفت: اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان ها در آستانه شروع فصل سرما و افزایش روند مصرف گاز طبیعی دارای اهمیت فراوانی بوده و با شروع پیک مصرف انرژی به خصوص گاز طبیعی از آبان ماه، رعایت مصرف بهینه انرژی به عنوان یک ضرورت اساسی مطرح است و رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات دولتی و مراکز صنعتی از نان شب واجب تر است.

وی ادامه داد: براساس ماده 43 قانون بودجه سال 99، ادارات و ارگان های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکارهای عملی 10 درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند و برای رصد این مصوبه، شرکت گاز استان کردستان گروه پایش انرژی را تشکیل داده است.

فعله گری در مورد آمادگی تاسیسات و نیروهای شرکت گاز استان کردستان عنوان کرد: تمهیدات لازم برای توزیع عادلانه گاز طبیعی اندیشده شده و امکانات و تاسیسات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف گاز طبیعی در ادارات

ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف گاز طبیعی در ادارات