مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25اقتصادي

توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی طی سال جاری برنامه ریزی های لازم انجام شده است، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی طی سال جاری برنامه ریزی های لازم انجام شده است، گفت: در فاز نخست 400 دستگاه آن در بین خانواده های عشایر کوچ رو در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد در آیین توزیع 14 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر منطقه های ماربره، چشمه رو و آب باریک از توابع شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: در سنوات گذشته تعداد 300 دستگاه پنل های خورشیدی به عشایر استان واگذار شد.

وی افزود: برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی طی سال جاری، برنامه ریزی های لازم انجام شده که در فاز نخست 400 دستگاه آن در بین خانواده های عشایر کوچ رو در چهارمحال و بختیاری توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد نیروگاه های خورشیدی ثابت و خانگی سطح استان، تصریح کرد: در حال حاضر یک نیروگاه 1.

5 مگاواتی در کارخانه سیمان و 300 نیروگاه مشترکان خانگی در استان بهره برداری شده و در وضیعت تولید برق هستند، همچنین یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری

توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری