مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-25اقتصادي

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، فقط به صورت اینترنتی


از بازنشستگان و وظیفه بگیران تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

- صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه ای، تاکید کرد که ثبت نام وام 12 میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق صرفا از طریق سایت sabasrm.

ir انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی ، درپی آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری 12میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری از اول آبان ماه، به اطلاع می رساند ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.

ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت یک ماهه (تا پایان آبان ماه1400) است،بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال 1401-1400 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت 30روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

ir انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، فقط به صورت اینترنتی

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، فقط به صورت اینترنتی