مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25ورزشي

تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: باید به دنبال توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی باشیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: باید به دنبال توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی باشیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.

محمودرضا امیاری صبح امروز (سوم آبان ماه) در آیین تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس، افزود: توجه به ورزش در شهرداری بندرعباس و آن هم در بین کارکنان قابل تقدیر است و امیدوارم استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو نشست مشترک با شهردار بندرعباس برگزار کرده ایم، اظهار کرد: باید به دنبال توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی باشیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.

امیاری با اشاره به اینکه اگر ارتباط و تعامل بین شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برقرار شود، به طور حتم نتیجه مناسبی رقم می خورد، خاطرنشان کرد: بزودی جلسه ای با حضور 10 هیات ورزشی با حضور شهردار بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار خواهد شد تا در جهت هم افزایی پیش رویم.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات کارکنان دولت در سطح استان مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد و میزبانی دو رشته فوتس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است

تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است