مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25سياسي

اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه و ظرفیت حوزه هنری در این استان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندح، امین مرادی در جریان برگزاری نشست تدوین نقشه تحول مهر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه به دیگر فعالیت.

های صورت گرفته در بخش تولید در حوزه هنری استان کردستان اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز طی سال های اخیر قدم های بزرگی در حوزه هنری کردستان برداشته شده و این مهم در حال حاضر نیز ادامه دارد.

مرادی به تدوین دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان به عنوان یکی از اقدامات مهم حوزه هنری در بخش تولید اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار عنوان از دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان منتشر شده و در آینده ای نزدیک چهار عنوان دیگر آن نیز منتشر و رونمایی می شود.

وی با اشاره به طراحی های صورت گرفته در راستای ادامه انتشار مجلدات دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 10 عنوان دیگر از مجلدات آن نیز در مراحل مختلف تدوین قرار دارند.

وی به دیگر فعالیت های تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در بخش های فیلم کوتا و مستند، کتاب، آلبوم آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است

اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است