مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-25اجتماعي

98 درصد از فرهنگیان ابهر واکسینه شده اند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با استقبال مطلوب از واکسیناسیون 98 درصد فرهنگیان ابهر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با استقبال مطلوب از واکسیناسیون 98 درصد فرهنگیان ابهر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

محمدحسین شریفی ظهر امروز (3 آبان ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به برگزاری یادواره 400 شهید شهرستان ابهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه 44 شهید دانش آموزان و 14 شهید فرهنگی شهرستان ابهر، اظهار کرد: آشنا کردن دانش آموزان و نوجوانان با سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و فداکاری از موارد مهم و ضروری است.

وی با اشاره به تبلیغات ضددین و تهاجمات فرهنگی گسترده علیه کشورمان، یادآور شد: نوک تیز پیکان تهاجمات فرهنگی جوانان و نوجوانان کشورمان را نشانه گرفته است که ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تاسی به سیره شهدا، می تواند راهکار مهمی در مقابل حربه های فرهنگی دشمنان باشد.

این مسئول در ادامه به تشریح مقوله واکسیناسیون در میان فرهنگیان ابهر پرداخته و متذکر شد: خوشبختانه با استقبال خوبی که در این حوزه وجود دارد 98 درصد همکاران فرهنگی در شهرستان ابهر واکسینه شده اند که این بهترین عملکرد در بین مناطق 14 گانه استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد از فرهنگیان ابهر واکسینه شده اند

98 درصد از فرهنگیان ابهر واکسینه شده اند